آرشیو شهریور ماه 1401

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

تفاوت کپی رایتینگ با کانتنت مارکتینگ (بازاریابی محتوا)

۱۱ بازديد
در کانتنت مارکتینگ برای هر محتوا یک عبارت کلیدی در لحاظ گرفته می‌گردد. سئو چیست آن‌گاه دارای تخصص ایجاد محتوا می بایست مطالب را در پوسته نوشته‌ی‌علمی توده‌آوری کرده و سپس کارشناس بهینه سازی با ایفا کارها بهینه سازی و seo محتوا، آن را به شیت نخستین گوگل برساند. براین اساس هرگاه مخاطب عبارت کلیدی را در موتور کاوش وارد نماید، در ورقه حاصل کاوش با محتوای تولیدشده مواجه گردد. آموزش سئو در مشهد این محتوا می بایست به سیرتکامل‌ای درج شده باشد که استفاده کننده را به کلیک کردن ترغیب کرده و بعداز اینکه استفاده کننده وارد ورقه گردیده و متن را بازرسی کرد، نسبت به مبادرت ترغیب گردد. این در حالی میباشد آموزش سئو مشهد که در نسخه برداری رایتینگ متن‌های وقتگیر کتابت نمیشوند؛ بلکه اسکن رایتر بایستی پیام خویش را در پوسته یک یا این که یکسری گزاره کوتاه ذکر نماید. البته فعالیت به همین آسانی وجود ندارد! همین یک گزاره بایستی به حدی تأثیرگذار و ترغیب‌کننده باشد که استفاده کننده به کلیک کردن در نگاه اولیه ترغیب گردد. نوشته‌هایی که یک نسخه برداری رایتر می‌نویسد نیازی به seo ندارند و معمولاً در پوسته بنر، نشانی اینترنتی مارکتینگ، شعار تبلیغاتی و... در مقابل یوزرها قرار خواهند گرفت.
رابطه اسکن رایتینگ با دیجیتال مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ در معنای استعمال از ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی و فروش میباشد مدرس سئو مشهد که نسخه برداری رایتینگ و کانتنت مارکتینگ هر دو بخشی از آن را تشکیل میدهند. یعنی کانتنت مارکتینگ نیز جزئی از دیجیتال مارکتینگ میباشد که در آن برای بازاریابی از محتوا به کارگیری می گردد. نسخه برداری رایتینگ نیز به همین ترتیب بخشی از دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید؛ با اینکه این نوع از بازاریابی می تواند در دور و بر غیر از دیجیتال نیز صورت بپذیرد. به عنوان مثالً بنرهای تبلیغاتی سطح شهر نیز برای اینکه تأثیرگذارتر باشند نیاز به یک نسخه برداری رایتر دارا‌هستند.
چه نکاتی در تایپ کردن متن تبلیغاتی مداقه داراست؟ (ترفندها و تکنیک‌های تبلیغ نویسی)
موارد ذیل را می بایست در هنگام تایپ کردن متن تبلیغاتی مد لحاظ قرار دهید:
در متن‌ها تبلیغاتی می بایست سریعاً به اصل مقاله بپردازید.
از کلی گویی خودداری کنید.
مدام در تبلیغات از نگاه مشتریان پر اسم و رسم به کارگیری نمایید.
متن اطلاع رسانی معمولی و قابل ادراک برای کلیه باشد.
بایستی تولید ها را به صورت ظریف برای مشتری توضیح دهید.

اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang

۱۱ بازديد
بعداز یادگرفتن طریق به کار گیری از تگ Hreflang ما یحتاج میباشد دقت داشته باشید سئو چیست رعایت ‌نکردن بعضا مورد ها قادر است منجر بروز غلط در به کارگیری از تگ Hreflang گردد. درین نصیب از نوشته‌ی‌علمی «تگ Hreflang چیست» به رسیدگی خطاها رایج در به کارگیری از آن می پردازیم.
عدم به کار گیری از گویش یک ورقه در تگ Hreflang خودش
به عبارتی‌طور که پیش از این اشاره کردیم هر ترجمه از یک متن می بایست تمامی گویش‌های آن متن را در تگ Hreflang خویش لیست نماید، برای مثال لهجه به عبارتی برگه را هم بایستی در لیست بیان نموده باشد.
به کارگیری از تگ Hreflang نامعتبر
گوگل معمولا صفحاتی را که تگ‌های Hreflang نامعتبر دارا هستند، آموزش سئو در مشهد به هیچ عنوان در لحاظ نمی‌گیرد. حتی ممکن میباشد صفحه های ترجمه آن را هم درنظر نگیرد. این قادر است به‌ شدت به سئوی تارنما‌تان ضربه بزند. به‌ همین استدلال نسبت به به کار گیری از کدهای درست و دارای اعتبار مطمئن گردید.
به کار گیری از تعدادی لهجه در تگ Hreflang یک شیت
اعتنا داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url می بایست یک گویش خاص درنظر گرفته گردیده باشد کلاس خصوصی سئو مشهد و ترجمه‌های دیگر آن متن بایستی در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، می بایست url همگی ترجمه‌های آن را بیان فرمائید تا گوگل بفهمد این صفحه ها بوسیله تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط میباشند.
یک‌طرفه ‌شدن تگ Hreflang
پیش از این هم اشاره کردیم هر مورد آموزشگاه سئو در مشهد از ترجمه‌های گوناگون یک متن بایستی همدیگر را در تگ Hreflang لیست نمایند و اصطلاحا با هم لینک و پیوند شوند. در غیر این شکل رابطه در بین صفحه ها یک‌طرفه گردیده و گوگل اعتبار چندانی برای Hreflang آن ها قائل نمیشود.
به کار گیری از تگ Hreflang در صفحاتی که تگ کنونیکال دارا‌هستند
هنگامی شما دربین دو ورقه از تگ Hreflang به کار گیری میکنید در واقع آنان را صفحاتی با اعتبار یکسان و جایگزین یکدیگر در لهجه‌های متعدد معرفی میکنید. البته با استعمال از تگ کنونیکال به گوگل اعلام می کنید یکی‌از صفحه ها نامعتبر بوده و دیگری اعتبار دارااست. در حالتی که در یک برگه هم از تگ Hreflang و هم از تگ کنونیکال استعمال فرمائید، گوگل را به ‌شدت حیران می کنید.
توده‌بندی
تگ Hreflang، برچسبی میباشد که برای مشخص و معلوم ‌کردن گویش‌های متفاوت یک شیت به عمل می‌رود. این عمل سبب می شود گوگل برای هر استفاده کننده، صفحه ها را به گویش خودش اکران دهد. استعمال از این تگ برای تارنما‌های چندزبانه بسیار کاربردی میباشد، ولی همگی وب سایت‌ها بایستی از آن استعمال نمایند.

الگوریتم گورخر (Zebra) و تجربه کاربری ناب در فروشگاه های آنلاین

۱۲ بازديد
تجارب کاربری یک کدام از مهم‌ترین شاخص های جایگاه بندی در حاصل کاوش میباشد. این گزاره را به حافظه داشته باشید و بیایید به مغازه های فیزیکی محرمانه بزنیم، جایی که برای خرید فرآورده و یا این که هر محصولی که آیتم نیازتان میباشد، سئو چیست به آنان مراجعه میکنید و انتظاراتی دارید که بایستی به طور کلیه جانبه به آن‌ها پرداخته خواهد شد. کالای مرغوب، تنوع جنس، چگونگی و اصالت، خصوصیات درست، خصوصیت های کاربردی و بها مطلوب قادر است مهمترین مراد های شما از خرید مناسب باشد. البته همان طور که میدانید، هیچکدام از خصوصیت های خاطر گردیده به تنهایی به وجود نمی آید، بلکه نقش آن بر عهده فروشنده مطلع و مسئولیت پذیر میباشد.
عرضه و تقاضا در بازار دربین مشتری و فروشنده به گردش در میاید و تعهد در ارائه تولیدها و سرویس ها کیفیت عالی ضمانت کننده بقای آن میباشد. در مغازه های آنلاین البته با فضای مشقت بار و بغرنج تری مواجه هستیم، چون سرعت اعمال فرایند ها بسیار فراتر و در اختیار گرفتن آن‌ها خلل خیس میباشد. حالا این پرسش مطرح میباشد که فی مابین میلیون ها تارنما و بی غایت فرآورده، گوگل چه‌طور قادر است چگونگی و رضایت را به استفاده کننده کاوش گر برساند. درین نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید تا به نظارت راه‌های تحلیل گوگل بپردازیم.
هرچقدر هم که یک تارنما از چگونگی بالای محصول ها و سرویس ها فوق العاده بهره مند باشد، آموزش سئو در مشهد این گوگل میباشد که به واسطه اعتبار و خصوصیت های بی شمارش منجر حضور یوزرها و مخاطبین میشود. به همین عامل در جهت محافظت بها های ضروری، ما یحتاج میباشد تا تمهیدات بخصوصی را در جهت اعتقاد از نتیجه ها تاثیر نصیب به جاری ساختن بگذارد.
در واقع گوگل میخواهد مطمئن خواهد شد که کلیه یوزرها به هنگام بازدید آموزشگاه سئو در مشهد از یک وب سایت تجاری یا این که فروشگاه اینترنتی، شایسته ترین تجارب را از سرویس ها و یا این که خرید خویش داشته باشند. به همین ترتیب، الگوریتم ها و بروزرسانی های این موتور کاوش مبتنی بر فاکتورهای بسیار متعددی که دارا هستند، به جایگاه بندی وبسایت ها مطابق نیاز جستجوگران میپردازند. پس از شناخت با الگوریتم های گوگل مشتمل بر پاندا و پنگوئن، درحال حاضر وقت آن رسیده تا با الگوریتم گورخر آشنا گردید.
الگوریتم گورخر چیست و از کجا آمد؟
الگوریتم گورخر در مارس 2013 برای نظارت و آنالیز فروش آنلاین محصول ها ارائه شد تا با حذف مغازه های عرضه کننده تولیدات بی چگونگی، از یوزرها در قبال داده ها فریبنده حفظ نماید. الگوریتم گورخر مانند دوره خصوصی سئو مشهد الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن و الگوریتم مرغ مگس خوار با غرض بهبود شرایط وبسایت شما به میدان آمده و هدفش رسیدگی دکان های آنلاین میباشد و می‌تواند درجه و منزلت مطلوب وبسایت های فروشگاهی را گزینش و تارنما های بی کیفتی که سرویس ها ضعیفی دارا هستند را از حاصل حذف نماید.
در سال پیشین بیشتراز 40 بیلیون برگه اسپم از حاصل جستجوی گوگل حذف گردیده اند که‌این رقم گواه بر التفات ارائه داده ها حقیقی و درست میباشد. از آنجایی که هر روز شاهد راه‌اندازی دکان های آنلاین بی شماری هستیم، وب سایت های بی کیفیتی که سئوی فنی ضعیفی داشته و استانداردهای اصولی درآنها رعایت نشده میباشد، شناسایی و نادیده گرفته میشوند. ولی در برخی موار،د وبسایت هایی می‌باشند که با طریق های کلاه سیاه یا این که ترفندهای فریب کارانه درپی ترفیع در حاصل می‌باشند. الگوریتم گورخر بدین برهان تولید شد تا جلوی پرورش وب سایت های اینچنین را نیز گرفته و یک تجربیات ناب از جستجوی بی نیاز را به یوزرها اهدا نماید.
الگوریتم گور الاغ مستقیما با رضایت یوزرها درباره ی میباشد. بنابراین در حالتی که میخواهید وبسایت شما با این سازوکار به خلل برنخورد، مشتریان تان را راضی نگه دارید.

استفاده از ایموجی و تاثیر آن بر سئو و رتبه بندی گوگل

۱۱ بازديد

گوگل اعلام نموده است که به کارگیری از ایموجی‌ها به طور بدون واسطه در بهینه سازی سئو چیست تارنما شما تاثیرگذار نخواهد بود. در منطق گوگل عبارات کافی می‌باشند و اساسا نوع ردیابی رابطه واژه و کلمه با محتوای برگه به مراتب شل‌خیس از ایموجی برای ربات‌های گوگل میباشد. البته با پیش بینی فرهنگ و تمدن کلی جامعه، آموزشگاه سئو در مشهد نمی‌قدرت عده ای را که روزمره بوسیله ایموجی‌ سرچ‌های خویش را ایفا میدهند یا این که از دیدن آنان استقبال می‌نمایند نادیده بگیریم.

در واقع هنگامی که ما با استعمال از ایموجی در گوگل سرچ را آغاز می کنیم، نسبت به واژه مترادف و هم معنی در سرچ، نتیجه ها ظواهر گردیده در SERP (ورقه نتیجه ها گوگل) برای ما مختلف خواهد بود. براین اساس از «ایموجی»‌ تحت عنوان عاملی آموزش سئو در مشهد برای تغییر تحول نتیجه ها SERP هم میتوانیم اسم ببریم. ولی این نقطه پایان قصه ایموجی ها در گوگل وجود ندارد.

با قراردادن ایموجی‌ها در اسنیپت‌ها میتوانید به خیر از گنجایش آنان منفعت ببرید. فچر اسنیپت به تکه اطلاعاتی در کاغذ نتیجه ها گوگل گفته می‌گردد که در بالای نتیجه ها اکران داده می‌گردد. این معرفی‌طومار دربرگیرنده تیتر متا (Meta tag)، متای توضیحات (Meta Description) و نشانی برگه خواهد بود.

قرارگیری ایموجی در اسنیپت به ارتقا نرخ کلیک (CTR) صفحه های شما منتهی کلاس سئو مشهد گردد. با جالب کردن اسنیپت بوسیله ایموجی‌ها میتوانید نرخ CTR صفحه ها خویش را ارتقا دهید. با ارتقا نرخ کلیک مقام شما در سود صفحه های گوگل تغییر تحول می‌نماید و معیار بازدید بیشتری از صفحه ها خویش را تجربیات خواهید کرد.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۳ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.