پلتفرم های طراحی تصاویر برای وبلاگ

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

پلتفرم های طراحی تصاویر برای وبلاگ

۴ بازديد

6- seo تصاویر برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی
درحال حاضر می‌خواهیم در ارتباط با تگ های Open Graph و Twitter Card ها کلام کنیم. این مورد ها تگ هایی در HTML برگه شما میباشند که ضمانت می نمایند هنگامی کسی این شیت را بر روی فیسبوک و یا این که توییتر به اشتراک می‌گذارد، تصاویر و چکیده های توصیفی آن به طور درست اکران داده می‌شوند. در شرایط طبیعی، در‌صورتی‌ مدرس سئو مشهد که شما می‌خواهید تصویر شما بتواند در شبکه های عمومی نیز به اشتراک گذارده خواهد شد و ترافیک به دست بیاورید، التفات بسیار متعددی دارا‌هستند.

یادگرفتن seo عکس,مداقه بهینه سازی عکس,سئو تصاویر تارنما

در صورتیکه مطمئن نیستید که آیا از این تگ ها استعمال نموده اید٬ میتوانید در کد منبع خودتان کاوش فرمایید. می‌توانید به طور امتحانی پست خودتان را در توییتر یا این که فیسبوک انتشار دهید تا مشاهده کنید که آیا به سئو کار خوب مشهد صحت نشان داده میشود یا این که نه. تفاوت این شغل با انتشار پیوند بی آلایش این میباشد که به مکان یک پیوند متنی، شما یک تصویر بلندمرتبه را ارائه میکنید که یک کارت تعریف در ارتباط با برگه مربوطه را با خودش دارااست و اشخاص با کلیک کردن روی آن، به برگه شما منتقل می‌شوند.

اجرای تگ های Open Graph دوباره بر آموزش سئو در مشهد پایه ی CMS شما میباشد. چنانچه برای مثال از BigCommerce استعمال میکنید، میتوانید بخش Open Graph را در مجموع لیست بندی محصول ها خودتان در پیکربندی پایانی، ببینید (البته متاسفانه شما نمی توانید از این آیتم در ورقه اساسی خودتان به کار گیری فرمایید).

فراگیری بهینه سازی عکس,عنایت seo عکس,سئو تصاویر تارنما

در صورتیکه از WordPress به کارگیری میکنید، احتمالا این پیکربندی را سئو چیست در Yoast (یک افزونه بسیار کارکشته برای بهینه سازی برای یوزرها وردپرس) مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید کل کاغذ هایی که ترافیک بالایی دارا‌هستند و یا این که از دید تجارت برای شما پر ارزش می باشند را با استعمال از این ابزار پژوهش کرده تا مطمئن گردید که‌این صفحات قابلیت و امکان اشتراک گذاری بر روی شبکه‌های‌مردمی را دارا هستند.

7- به کار گیری از طریق lazy loading
سئو سرعت وبسایت، قضیه مهمی میباشد که در زمان های فراگیری seo نیز در سرفصلی غیروابسته به آن پرداخته می‌شود. جداگانه از اسم بامزه ای که‌این طرز دارااست، lazy loading میتواند اثر بسیار متعددی بر روی سرعت تارنما شما داشته باشد. چون تصاویری را که در نصفه پایینی شیت می‌باشند و هنوز استفاده کننده کاغذ را به سمت آنها اسکرول نکرده، لود نمی نماید.

گوگل این سیرتکامل میگوید: lazy loading قادر است به طور محسوس سبب ارتقاء سرعت لود تارنما شما در صفحه های وقت گیر که دربرگیرنده تصاویر متعددی ذیل نصیب میانی شیت می باشند بشود. چون هنگامی این تصاویر را بار گذاری می نماید که مخاطب نیاز داشته باشد و یا این که محتوای مهم بار گذاری یا این که رندر گردیده باشد. این طریق بسیار اثر گذار میباشد.

گوگل همینطور از lazy loading در PageSpeed Insight خودش هم به کار گیری می نماید. زمانی که شما محاسبه سرعت برگه را بر روی تارنما خودتان ایفا میدهید، میتوانید از این پیشنهادات سود ببرید.

فراگیری بهینه سازی عکس,التفات seo عکس,seo تصاویر وبسایت

به عنوان مثال در نمایش بالا مشاهده میکنید که گوگل به شما میگوید lazy loading می‌تواند به شما یاری دهد. در‌حالتی که که شما مخاطب وردپرس می باشید، یک سری افزونه lazy loading وجود داراست که میتوانید از آن استعمال نمایید. برای مجموع یوزرها دیگر، شما بایستی رهنمودهای کاری گوگل را درین ارتباط تحقیق نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.