اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang

۱۲ بازديد
بعداز یادگرفتن طریق به کار گیری از تگ Hreflang ما یحتاج میباشد دقت داشته باشید سئو چیست رعایت ‌نکردن بعضا مورد ها قادر است منجر بروز غلط در به کارگیری از تگ Hreflang گردد. درین نصیب از نوشته‌ی‌علمی «تگ Hreflang چیست» به رسیدگی خطاها رایج در به کارگیری از آن می پردازیم.
عدم به کار گیری از گویش یک ورقه در تگ Hreflang خودش
به عبارتی‌طور که پیش از این اشاره کردیم هر ترجمه از یک متن می بایست تمامی گویش‌های آن متن را در تگ Hreflang خویش لیست نماید، برای مثال لهجه به عبارتی برگه را هم بایستی در لیست بیان نموده باشد.
به کارگیری از تگ Hreflang نامعتبر
گوگل معمولا صفحاتی را که تگ‌های Hreflang نامعتبر دارا هستند، آموزش سئو در مشهد به هیچ عنوان در لحاظ نمی‌گیرد. حتی ممکن میباشد صفحه های ترجمه آن را هم درنظر نگیرد. این قادر است به‌ شدت به سئوی تارنما‌تان ضربه بزند. به‌ همین استدلال نسبت به به کار گیری از کدهای درست و دارای اعتبار مطمئن گردید.
به کار گیری از تعدادی لهجه در تگ Hreflang یک شیت
اعتنا داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url می بایست یک گویش خاص درنظر گرفته گردیده باشد کلاس خصوصی سئو مشهد و ترجمه‌های دیگر آن متن بایستی در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، می بایست url همگی ترجمه‌های آن را بیان فرمائید تا گوگل بفهمد این صفحه ها بوسیله تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط میباشند.
یک‌طرفه ‌شدن تگ Hreflang
پیش از این هم اشاره کردیم هر مورد آموزشگاه سئو در مشهد از ترجمه‌های گوناگون یک متن بایستی همدیگر را در تگ Hreflang لیست نمایند و اصطلاحا با هم لینک و پیوند شوند. در غیر این شکل رابطه در بین صفحه ها یک‌طرفه گردیده و گوگل اعتبار چندانی برای Hreflang آن ها قائل نمیشود.
به کار گیری از تگ Hreflang در صفحاتی که تگ کنونیکال دارا‌هستند
هنگامی شما دربین دو ورقه از تگ Hreflang به کار گیری میکنید در واقع آنان را صفحاتی با اعتبار یکسان و جایگزین یکدیگر در لهجه‌های متعدد معرفی میکنید. البته با استعمال از تگ کنونیکال به گوگل اعلام می کنید یکی‌از صفحه ها نامعتبر بوده و دیگری اعتبار دارااست. در حالتی که در یک برگه هم از تگ Hreflang و هم از تگ کنونیکال استعمال فرمائید، گوگل را به ‌شدت حیران می کنید.
توده‌بندی
تگ Hreflang، برچسبی میباشد که برای مشخص و معلوم ‌کردن گویش‌های متفاوت یک شیت به عمل می‌رود. این عمل سبب می شود گوگل برای هر استفاده کننده، صفحه ها را به گویش خودش اکران دهد. استعمال از این تگ برای تارنما‌های چندزبانه بسیار کاربردی میباشد، ولی همگی وب سایت‌ها بایستی از آن استعمال نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.