الگوریتم گورخر (Zebra) و تجربه کاربری ناب در فروشگاه های آنلاین

۱۳ بازديد
تجارب کاربری یک کدام از مهم‌ترین شاخص های جایگاه بندی در حاصل کاوش میباشد. این گزاره را به حافظه داشته باشید و بیایید به مغازه های فیزیکی محرمانه بزنیم، جایی که برای خرید فرآورده و یا این که هر محصولی که آیتم نیازتان میباشد، سئو چیست به آنان مراجعه میکنید و انتظاراتی دارید که بایستی به طور کلیه جانبه به آن‌ها پرداخته خواهد شد. کالای مرغوب، تنوع جنس، چگونگی و اصالت، خصوصیات درست، خصوصیت های کاربردی و بها مطلوب قادر است مهمترین مراد های شما از خرید مناسب باشد. البته همان طور که میدانید، هیچکدام از خصوصیت های خاطر گردیده به تنهایی به وجود نمی آید، بلکه نقش آن بر عهده فروشنده مطلع و مسئولیت پذیر میباشد.
عرضه و تقاضا در بازار دربین مشتری و فروشنده به گردش در میاید و تعهد در ارائه تولیدها و سرویس ها کیفیت عالی ضمانت کننده بقای آن میباشد. در مغازه های آنلاین البته با فضای مشقت بار و بغرنج تری مواجه هستیم، چون سرعت اعمال فرایند ها بسیار فراتر و در اختیار گرفتن آن‌ها خلل خیس میباشد. حالا این پرسش مطرح میباشد که فی مابین میلیون ها تارنما و بی غایت فرآورده، گوگل چه‌طور قادر است چگونگی و رضایت را به استفاده کننده کاوش گر برساند. درین نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید تا به نظارت راه‌های تحلیل گوگل بپردازیم.
هرچقدر هم که یک تارنما از چگونگی بالای محصول ها و سرویس ها فوق العاده بهره مند باشد، آموزش سئو در مشهد این گوگل میباشد که به واسطه اعتبار و خصوصیت های بی شمارش منجر حضور یوزرها و مخاطبین میشود. به همین عامل در جهت محافظت بها های ضروری، ما یحتاج میباشد تا تمهیدات بخصوصی را در جهت اعتقاد از نتیجه ها تاثیر نصیب به جاری ساختن بگذارد.
در واقع گوگل میخواهد مطمئن خواهد شد که کلیه یوزرها به هنگام بازدید آموزشگاه سئو در مشهد از یک وب سایت تجاری یا این که فروشگاه اینترنتی، شایسته ترین تجارب را از سرویس ها و یا این که خرید خویش داشته باشند. به همین ترتیب، الگوریتم ها و بروزرسانی های این موتور کاوش مبتنی بر فاکتورهای بسیار متعددی که دارا هستند، به جایگاه بندی وبسایت ها مطابق نیاز جستجوگران میپردازند. پس از شناخت با الگوریتم های گوگل مشتمل بر پاندا و پنگوئن، درحال حاضر وقت آن رسیده تا با الگوریتم گورخر آشنا گردید.
الگوریتم گورخر چیست و از کجا آمد؟
الگوریتم گورخر در مارس 2013 برای نظارت و آنالیز فروش آنلاین محصول ها ارائه شد تا با حذف مغازه های عرضه کننده تولیدات بی چگونگی، از یوزرها در قبال داده ها فریبنده حفظ نماید. الگوریتم گورخر مانند دوره خصوصی سئو مشهد الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن و الگوریتم مرغ مگس خوار با غرض بهبود شرایط وبسایت شما به میدان آمده و هدفش رسیدگی دکان های آنلاین میباشد و می‌تواند درجه و منزلت مطلوب وبسایت های فروشگاهی را گزینش و تارنما های بی کیفتی که سرویس ها ضعیفی دارا هستند را از حاصل حذف نماید.
در سال پیشین بیشتراز 40 بیلیون برگه اسپم از حاصل جستجوی گوگل حذف گردیده اند که‌این رقم گواه بر التفات ارائه داده ها حقیقی و درست میباشد. از آنجایی که هر روز شاهد راه‌اندازی دکان های آنلاین بی شماری هستیم، وب سایت های بی کیفیتی که سئوی فنی ضعیفی داشته و استانداردهای اصولی درآنها رعایت نشده میباشد، شناسایی و نادیده گرفته میشوند. ولی در برخی موار،د وبسایت هایی می‌باشند که با طریق های کلاه سیاه یا این که ترفندهای فریب کارانه درپی ترفیع در حاصل می‌باشند. الگوریتم گورخر بدین برهان تولید شد تا جلوی پرورش وب سایت های اینچنین را نیز گرفته و یک تجربیات ناب از جستجوی بی نیاز را به یوزرها اهدا نماید.
الگوریتم گور الاغ مستقیما با رضایت یوزرها درباره ی میباشد. بنابراین در حالتی که میخواهید وبسایت شما با این سازوکار به خلل برنخورد، مشتریان تان را راضی نگه دارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.