بک پیوند PBN چیست؟

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

بک پیوند PBN چیست؟

۶ بازديد
 بک لینک و پیوند‌های PBN (کانال وب لاگ محرمانه) پیوند‌هایی می باشند سئو کار مشهد  که از کانال‌ای از اینترنت‌وبسایت‌ها و وبلاگ‌های متصل ساخته شده‌اند. این تارنما‌ها معمولاً وابسته به یک فرد میباشند که از همگی آنها برای ساخت لینک به سایت اساسی خویش استعمال می‌نماید. آنها همینطور میتوانند برای فایده بیشتر، پیوند‌های PBN را به دیگر صاحبان سایت بفروشند. از آنجایی که ایجاد کرد لینک غیرطبیعی از این نوع، نوعی ویرایش در مرتبه‌بندی موتورهای کاوش می باشد، توصیه می شود کانال وبلاگ را برای دوری از شناسایی، به مردم یوزرها نشانه ندهید (Private). همینطور بایستی از ارائه‌دهندگان هاست مختلف برای هر وب سایت استفاده فرمایید تا ردپای دیجیتالی خویش را از میان ببرید.

شما می توانید با مراجعه به محتوا شایسته ترین هاست، جزئیات بیشتری درباره ی نشانی IP‌‌های مختلف داشته باشید.

برای ایجاد کرد یک PBN، بایستی دامنه‌های منقضی گردیده را با اختیارات جان دار خریداری کنید. کلاس خصوصی سئو مشهد تشکیل داد لینک و پیوند‌ها از یک دامنه تماماً نو فارغ از هیچ مجوزی، هیچ اثر مثبتی در مرتبه‌بندی جستجوی ارگانیک ایجاد کرد نمی‌نماید. این صرفا مقصود این نوع دامنه‌ها است.

به این ترتیب، بایستی دامنه‌هایی با اعتبار دامنه بالا خریداری فرمایید و مطمئن گردید که پروفایل لینک پاک و عاری از بک لینک و پیوند‌های اسپم و سمی دارند.

وقتی که دامنه‌ها را تأیید و خریداری کردید، میتوانید با به کار گیری از آنها وبلاگ‌هایی بسازید و مطالب کلاس حضوری سئو مشهد خویش را در آن منتشر نمایید. از این مطالب بایستی به سایت‌ اساسی خویش لینک و پیوند دهید به آرزو اینکه سبب ساز افزایش درجه‌بندی جستجوی آن شوند.



بک پیوند کامنتی چیست؟
اکثر وب لاگ‌ها و اینترنت‌وبسایت‌ها دارنده نصیب نظریات می‌باشند. قابلیتی که در آن ناشران ازدوره خصوصی سئو مشهد  مخاطبان دعوت می‌نمایند تا درباره محتوای منتشر گردیده خویش لحاظ دهند. این بخش‌ها اکثر اوقات دارنده فیلدی میباشند که اذن می دهد URL‌ها را به نظریات اضافه کرده و به‌طور خود کار به آنها پیوند داده خواهد شد، بنابراین در اینجا یک بک پیوند به وبسایت مقصد داده میگردد. این نوع لینک، بک پیوند کامنتی اسم دارااست. این روش، نوعی تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه میباشد و امروزه به راحتی بوسیله الگوریتم‌های گوگل شناسایی می گردد.

۵ 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.