انکر تکست Anchor Text چیست؟

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

انکر تکست Anchor Text چیست؟

۵ بازديد
اطلاعات و مطالب شاید زیادی دراین مورد در اینترنت وجود داشته باشد. ولی بر حسب اتفاق و شاید با تاثیر بدون واسطه از نوشته ها و مطالبی که بازرسی کرده اید، ممکن هست دو نظر کلی درباره‌ی انکر تکست Anchor Text داشته باشید:
میتوان تعداد زیادی از انکرتکست های دوست داستنی و سنگین را به کار گرفت تا سایت را به قله جستجوهای گوگل شوت کرد.
از ساخت همگی رقم انکر تکست Anchor Text غربت کرد، نباید انکر تکست متنوع زیادی داشت، درین‌موقعیت‌‌ نه تنها از نتیجه ها گوگل حذف شده و پنالتی می شوید بلکه به لیست زیر تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:
یا اینکه نمیدانید چه چیزی درباره ی انکرتکست صحت دارد؟
خب، مثل خیلی از حقایق مربوط به seo، این یک کدام از نیز چیزی دربین این دو مورد میباشد. پس امروز ما در این مقاله به سراغ این گزینه رفته، آن را پژوهش کرده و طبق معمول میخواهیم از تمام مطالبی که بیان شده به دلایلی استنتاجی دست یافته و روی هم رفته لب نوشته ی علمی را دریافت کنیم. درصورتی که پایه هستین شروع کنیم، میخواهیم هر چه در این باره وجود دارد را دقیقا پژوهش کرده و عالی و بد آن را بشناسیم.
انکر تکست Anchor Text
انکر تکست Anchor Text متن هایی قابل رویت، قابل کلیک و معین در یک متن میباشند مدرس سئو مشهد که به آدرس های دیگری پیوند داده شده اند.
در همین گزینه، مسجد آبی‌رنگ ترکیه یک انکر تکست می باشد.
انواع انکر تکست Anchor Text
برای مثال ما در میموس یک نوشته‌ی علمی منتشر کرده ایم و میخواهیم برای کلمه ها کلیدی مهمی چون “ابزارهای بازاریابی” در گوگل جایگاه کسب کنیم. به دنبال با اشکال انکر تکست آشنا خواهید شد.
اصل واژه و کلمه کلیدی – دراین باره، ما می خواهیم دقیقا کلمه و واژه کیدی را در متن خود به کار گیری کرده و یک انکر تکست دقیقا کلیدی داشته باشیم:
مثال: فی مابین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما می توانید در بین گزینه های متفاوت انتخاب های مناسب تجارت کوچک یا شرکت گران قدر خود پیدا نمایید.
کلمه کلیدی / بخشی از عبارت – واژه و کلمه کلیدی خود بخشی از یک عبارت می باشد کهسئو کار خوب مشهد  ما پیرو رتبه فراهم نمودن برای آن هستیم. در واقع کلمه و واژه کلیدی در عبارتی که خود آن نیز کلیدی است قرار گرفته می باشد:
مثال: میان ابزارهای بازاریابی و راهکارهای بسط در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما می توانید میان گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت تعالی خود پیدا نمایید.
برند یا نام معلوم – درین نوع از انکر تکست، دقیقا نام شرکت یا برند خود یک انکر تکست به شمار رفته و مشخصا یک انکر تکست محسوب می‌شود:
مثال: فی مابین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما می توانید بین مورد های متعدد انتخاب های مناسب تجارت کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا فرمائید.
آدرس ها URL – در این نوع انکر تکست در کنار عبارات آدرسی قرار خواهد گرفت که لینک و پیوند داراست و خود مقصد پیوند نیز همان لینک میباشد. به مثال تحت دقت فرمایید.
مثال: بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای توسعه در بازاریابی ارائه شده در میموس (https://mimos.ir) ، شما میتوانید دربین گزینه های گوناگون گزینش های مناسب تجارت کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا فرمایید.
انکر تکست Anchor Text های معمول – این گونه انکر تکست ها همان کلماتی میباشند آموزش سئو در مشهد که معمولا مشخص و معلوم میکنند کاربر در کجا می‌تواند به مقصد آینده تکان کند (مثلا: اینجا کلیک نمایید. این نوشته ی علمی، این تارنما، این کالا و …)
مثال: دربین ابزارهای بازاریابی و طرز کارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما می توانید بین آیتم های متفاوت انتخاب های مناسب بیزنس کوچک یا شرکت والا خود پیدا نمایید. برای ورود اینجا کلیک نمائید.
انکر تکست Anchor Text های معنایی مرتبط LSI – این گونه لغت ها کلیدی مرتبط با اصل کلمه کلیدی می‌باشند و می‌توانند معنایی دقیق و نزدیک به واژه اساسی ما داشته باشد.
مثال: در شیوه های نوین بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما می توانید در بین گزینه های گوناگون تعیین های مناسب بیزنس کوچک یا شرکت والا خود پیدا کنید.
اشکال دیگری از انکر تکست ها می توانند مشمول موارد ذیل باشند:
مولف – نام نویسنده محتوای شما نیز می تواند یک انکر تکست Anchor Text باشد
عنوان متن – عنوان متن و نوشته‌ی علمی شما قادر است خود یک انکرتکست مستقل یا بخشی از کلمه / بخشی از عبارت باشد
لینک و پیوند تصویر – پیوند تصویر یا متن جایگزین تصویر شاید یک انکرتکست هست.
پیشخوان سرویس Ahrefs در بخش مربوط به انکورها
در پیشخوان سرویس Ahrefs در بخش مربوط به انکرها میتوان رویت کرد که انواع مختلفی از آن فهرست شده اند که اما ما هم در‌این نوشته‌ی‌علمی در زمینه ی آن‌ها توضیح دادیم.
تاثیر متن پیوند روی جایگاه بندی در seo
انکر تکست Anchor Text ها چه گونه بر رتبه بندی موتور جستجو تاثیر می‌گذارند
موتورهای جستجو از انکر تکست برای ارتباط صفحه ها به هم و متن به لینک مقصد استعمال میکنند. مثالی در این زمینه مورد را پر‌نور تر خواهد کرد. در حالتی‌که در‌این مقاله ما انکر تکستی بنام قالب وردپرس داشته باشیم، درین‌وضعیت‌‌ گوگل عملکرد خواهد کرد تا از این آیتم این طور برداشت کند که وبسایتی که زیر کلمه قالب وردپرس لینک و پیوند گردیده‌است مسلما در آن گزینه بایستی برای آن واژه کلیدی رتبه بندی بهتری داشته باشد.
همچنین به‌این سادگی، زمانی وبسایتی برای واژه کلیدی یا انکر تکست پیوند دهی می شود یک سیگنال به گوگل فرستاده میشود که باید این وب سایت برای این واژه کلیدی درجه بهتری دریافت کند. یا حداقل این گزینه در جایگاه بندی این سایت احتساب شود.
ولی باور داشته باشید که هیچ چیزی در seo هیچ گاه تا این حد بی آلایش نیست، حداقل اینکه دیگر اینطور بی آلایش نیست.
دلگرمی گوگل نسبت به انکرتکست Anchor Text وقت ها پیشین بود
انکر تکست ها به خودی خود سنگینی خاصی در الگورتیم اورجینال گوگل داشت.
در نوشته‌ی‌علمی ای که در سال ۲۰۰۸ بوسیله سرگئی برین و لری پیج منتشر شد، آن ها گفتند که:
انکر تکست Anchor Text یا متن لینک ها از امروز در گوگل تلاش به سری داشته و به همین روش در بعدی ادامه خواهند یافت. بیشتر موتورهای جستجو اینطور اخلاق و رفتار میکنند که لینکی که در شیت وجود دارد با خود صفحه مرتبط است. البته دراین مورد ما اینطور پیش رفتیم که متن لینک و پیوند یافته با ورقه ای که لینک و پیوند داده شده در ارتباط است. این فعالیت چند مزیت داراست که اولی آنان اینست که انکر تکست ها بی خود نبوده و مسلما در خصوص کاغذ ای که پیوند داده شده اند توضیحات مهمی دارند و مطلقا محتوای ورقه لینک شده با این متن در امر میباشد.
و اینطور بود که آن‌ها در این زمینه شفافیت آیتم را بیشتر کردند. به کار گیری از انکرتکست ها به گوگل اجازه می‌دهند تا گزینه ساختارهای رسانه ای را نیز تغیین کرده و شرایط سیگنال های باطن محتوا را معلوم کنند.
دوم، انکر تکست ها شاید برای مستنداتی وجود داشته باشند که نسبتاً بوسیله گوگل به عنوان متن محور ایندکس نمیشوند، مانند تصاویر، اپ ها و دیتتابیس ها. این کار قادر است موقعیت ایندکس نشدن بعضی صفحه های وب را ممکن کند.
این منطق و نحوه کار در گوگل وجود دارد و چه نتیجه ها قدیمی ذیل تاثیر این ها بودند. به هر موقتا… طریق این گزینه برای دستکاری زیادی باز بود…
در واقع با استفاده ی فراوان از انکر تکست مشخص و معلوم و کلمه کلیدی اساسی، تارنما میتوانست در گوگل سکو خیلی خیر را استخراج کند.
تعداد بیشتر متن پیوند های شما برای کلمه کلیدی نسبت به رقیب = شما برنده این پیکار سکو بندی شده اید
اما این گزینه گاهی به موضوعی دیگر تبدیل شده و می تواند نقش بمب های گوگل را انجام کند. جایی که سئو و تکنیک های آن میتواند کاری کند که بمب های گوگل برای برخی کلمات کلیدی و انکرتکست نتایج دیگری نمایش دهد.
بمب گوگل
مثلا برای “ورشکستی سنگین ” یا دیگر مضمون‌ های عبارت “Miserable Failure” گوگل طی سه سال جرج دبلیو بوش مدیریت جمهور وقت آمریکا را در او‌لین درجه نتیجه ها برای این واژه و کلمه کلیدی نمایش میداد.
آپ دیت گوگل در مقابل انکر تکست ها و پنالتی سایت
از هنگامی که بهینه سازی و سئو های وب سایت ها بجز راهکارهای اسپم و هرز چیزی ندارد، گوگل کوشش کرده تا همیشه از تاثیرات اسپم ها و سنگینی انکر تکست ها در الگوریتم خود کم کند. و این ها همگی زمانی واقعه که امپراطوری الگوریتم های گوگل دوباره به عرصه جنگ بازگشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.