seo لوکال چیست؟

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

seo لوکال چیست؟

۸ بازديد
در‌این مقاله میخواهیم در مورد بهینه سازی لوکال یا seo محلی حرف کنیم و اینکه چطور قادر خواهیم بود با تمرکز به سئو لوکال در حاصل گوگل رتبه نه بگیریم.مسلما هنگامی از اینترنت استفاده میکردید, دیده اید که تجارت های محلی در جایگاه بالاتری در نتیجه ها گوگل و نقشه گوگل قرار میگیرند.

فهرست محلی پیش از این به عنوان فهرست صفحه google place شناخته میشد و آن‌گاه به صورت صفحه ها + Google و موقتا به عنوان فهرست google my business شناخه می شود. با اینکه بعدا عنوان دیگری خواهد داشت, قادر خواهیم بود بگوییم که فهرست های محلی, ابزار بازاریابی موثری برای بیزنس های کوچک می باشند.

عالی است بعضی از آمار های مربوطه به‌این آیتم را مطالعه کنیم.گوگل پس از استیناف روی خوی مشتریان محلی به حقایقی ذیل دست پیدا کرد:

97 % از کاربران موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی به صورت آنلاین جستجو کردند.
76 % از مصرف کنندگانی ه جستجوی محلی را روی موبایل خود ایفا داده اند طی یک روز از دکان بازدید کرده اند.
78 % از جستجو های محلی از طریق تلفن همراه منجر به خرید درون فروشگاهی می‌شود.
در شرایطی‌که صاحب تجارت محلی می باشید و این آمار ارقام سبب ساز تعجب شما نمیشود, کلاس سئو مشهد نمی دانم چه اتفاقی خواهد زمین‌خورد.کاربران دوست دارند به جای تحت و رو کردنِ سایت, بتوانند خیلی سریع و به سادگی جزئیات تماس مربوط به تجارت مانند ساعتها کاری, دیدگاه ها و اطلاعات ما یحتاج خود را به دست بیاورند.

فهرست های محلی, ابزاری اثر گذار برای جذب ترافیک می باشند.در بیشتر مفاد فهرست های محلی باعث می‌شوند تا جستجوی های بیشتری در مقایسه با مرتبه بندی های معمول seo ساخت شود.

ولی آیا بدین معناست که بایستی از سئو مرسوم به نفع سئو محلی صرف حیث نمائید؟ به طبع خیر.

شما می‌توانید هردوی آنان‌را جاری ساختن کنید و معیار دریافت ترافیک را دوبرابر کنید.

چگونه با استعمال از لوکال بهینه سازی یا seo محلی , در درجه بندی قرار بگیریم؟
local بهینه سازی

جایگاه بندی بالا با لوکال seo یا سئو محلی در مقایسه با بهینه سازی مرسوم طریق متفاوتی دارااست.دوره سئو مشهد الگوریتم گوگل, برای انتخاب محبوبیت یک بیزنس در هنگام تصمیم گیری برای شیوه مرتبه بندی در نتیجه ها جستجو, دسته متفاوت از علائم را مورد جستجو قرار می‌دهد.

در شرایطی که به این مورد این چنین فکر کنید, متوجه می‌شوید در شرایطی‌که رستورانی در یک شهر محبوب باشد داشتن پیوند های بسیار از سرار فضای وب نمیتواند بهترین عامل برای گزینش معیار درجه بندی آن تجارت در یک حوزه‌ باشد.

عواملی مانند نام, شماره تلفن, نظر ها مشتریان و مجاورت با بیزنس به محیطی که در آن جستجو صورت گرفته شاخص های بهتری هستند.

پیرو فهرستی از مهم ترین کارداران رتبه بندی ارائه می کنیم که گوگل از آن برای فهرست بندی محلی به کارگیری میکند:

سیگنال های کسب و کار من در گوگل (نزدیکی به کاوشگر, تیم بندی صحیح, واژه کلیدی در عنوان تجارت و …)
سیگنال های پیوند (انکر تکست ورودی, لینک به دامنه و…)
مطالعه سیگنال ها (مقدار بازرسی, سرعت تفحص و…)
سیگنال های باطن شیت ( مثل به کارگیری از عبارات کلیدی در عنوان ها)
سیگنال های نقل و پیمان ها
سیگنال های رفتاری استفاده کننده (نرخ کلیک, کلیک بر روی شماره تماس و…)
سیگنال های اجتماعی (تعامل با شبکات اجتماعی)
مورد ها بالا, موثرترین عواملی می‌باشند که از عکس العمل عوامل سکو بندی جستجو محلی سالانه از تارنما MOZ جمع شده اند.

در صورتی‌که میخواهید در نتایج جستجو محلی مرتبه بندی بالاتری بدست بیاورید, می بایست مطمئن شوید منتور سئو مشهد که تارنما و کاغذ گوگل My bussiness شما در مقایسه با رقبا ویژگی های بیشتری دارد.

افزایش حداکثری seo محلی با به کار گیری از تصاویر و ویدئو ها
سئو محلی در ویدئو

بهتر یا بد برای اکثری از مردم عکس تهیه نمودن یا سلفی میسر کردن از ذایی که میخوند تبدیل به یک عادت گردیده‌است و جای تعجب نیست که گوگل روی این مراحل رایج سرمایه گذاری کند.در اواخر آگوست سال 2017 گوگل امکانی مهیا کرد آموزش سئو مشهد تا بتوان روی گوگل مپ, ویدئو ها را از رسانه های عمومی به فهرست بیزینس گوگل آپلود کرد.یک زمان بازاریابی بدون استعمال, پایین لحاظ رادار تکان میکند و یک مالک بیزنس زرنگ میتواند از این مزیت به نه استعمال کند.

و البته برویم سراغ مطالعه لیست لوکال seo (Local بهینه سازی)

مطالعه لیست و منابع ضروری برای درجه بندی لوکال seo یا سئو محلی
یکی از بهترین استراتژی ها برای بدست آوردن سکو بالا در بهینه سازی محلی این میباشد که رقبای محلی را تفحص فرمایید و کارایی نمائید تا از آن ها سبقت بگیرید.اجرای رسیدگی لیست ذیل به شما یاری میکند تا در مسیر قرار بگیرید که در نتیجه ها جستجوی محلی بالاترین مرتبه را به دست بیاورید.

پروفایل کسب و کارتان را روی google my business تایید کنید.
تا حد قابلیت پروفایل google my business را با اطلاعات بیشتری تکمیل نمایید.
طبقه بندی یا دسته بندی کسب و کارتان را قطعا صحیح وارد نمائید.
نام و محل بیزنس خود را در جایی روی سایت مانند برگه مهم و کاغذ تماس قرار دهید.
نام بی نقص کسب و کار, آدرس و شماره تماس استخراج و کارتان را در جایی از تارنما قرار دهید.این موردها باید با هم, گروه بندی شوند تا گوگل آن را به عنوان یک نقل و پیمان ثبت کند.
از اسکیما ها برای خصوصیات تجارت محلی خود استعمال فرمایید.
مشتریان را تشویق نمایید در ثبت برخورد استحصال و کارتان مشارکت کنند.
در نهایت فهرست استخراج و کارتان برای داده های صحیح نام, آدرس و شماره تماس را دوباره بازرسی نمائید.این جزئیات باید با فهرست google my business صفحه تماس و فهرست کسب و کار خارجی وب سایت یکسان باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.