بهینه سازی تکنیکال به چه معناست؟

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

بهینه سازی تکنیکال به چه معناست؟

۹ بازديد
seo تکنیکال یا این که به عهد برخی ها تکنیکال بهینه سازی به معنای seo وب سایت از دید فنی است. یعنی اینکه از دید فنی عیب و نواقص وبسایت را بر طرف کنیم. با این شغل به خزنده های گوگل امداد می کنیم که بهتر و مؤثر سایت ما را ایندکس نمایند. در این مقاله با ارئه یک احتساب لیست سئوی تکنیکال به استیناف جوانب و معضل های آن می پردازیم.



بهینه سازی فنی(تکنیکال seo) به معنای بهبود جنبه های فنی تارنما به منظور ارتقا جایگاه بندی صفحه های آن در موتورهای کاوش میباشد. ساختن سریعتر تارنما برای خزیدن و قابل فهم برای موتورهای کاوش از موادتشکیل دهنده بهینه سازی فنی میباشد.دوره سئو مشهد  وسعت متعددی از فاکتورهای بهینه سازی مرتبط با seo فنی سایت هستند. این فاکتورها بیشطر در پوسته سئو کلاه سپید ظواهر می شوند و بخش قابل توجهی از تکنیکال بهینه سازی را تشکیل میدهند.

بهینه سازی فنی یا این که بهینه سازی تکنیکال بخشی از seo در شیت است که بر بهبود عنصرها سایت شما برای تهیه نمودن سکو های فراتر تمرکز دارد. در‌حالتی که بخواهیم به لهجه معمولی خیس سئوی فنی یا این که technical سئو را تمجید کنیم، شامل همه جاری ساختن برروی یک وبسایت به جز لینک سازی و ایجاد کرد محتوا می شود. در ادامه بیشتر با مضمون‌ آن آشنا می شویم.

استارت در فیلم کوتاه ذیل به مهم‌ترین بازرسی لیست های تکنیکال سئو اشاره می کنیم و آن‌گاه گزینه را بازتر میکنیم منتور سئو مشهد و در امر آنان سخن می‌کنیم.

نمایشگر ویدئو

00:00
01:12


احتساب لیست تکنیکال seo


فاکتور های متعددی در seo تکنیکال دخیل می باشند. برای آن که یک سایت بهتر از لحاظ فنی داشته باشیم، ما یحتاج است تمامی این فاکتور ها را در حیث بگیریم و آن را در پروژه های خویش به شغل بگیریم.آموزش سئو مشهد  سئوی تکنیکال یکی‌از مهم ترین فاکتور های seo در ٢٠٢١ است. این مداقه روز آپ دیت بیشتر میگردد و گوگل به سایت هایی که از نظر فنی با صرفه خیس می‌باشند رتبه بهتری می دهد.

مهمترین این فاکتور های تکنیکال بهینه سازی که در‌پی به هر کدوم از این مناطق به صورت مستقل خوا هیم پرداخت، عبارت اند از:

به کارگیری از ssl
موبایل فرندلی بودن
سرعت تارنما
دوری از محتوای تکراری در تارنما
استفاده از نقشه سایت یا این که(site map)
AMP
گویش نشان گذاری محتوا
تصویب وبسایت در گوگل و موتور های جستجوی مهم دیگر
شناسایی لینک های شکسته تارنما
شناسایی صفحه های زامبی
١- نصب ssl در وبسایت


Secure Sockets Layer – SSL – یک فناوری امنیتی است که پیوند رمزگذاری گردیده ای را میان یک اینترنت سرور و یک مرورگر ساخت و ساز می نماید. با استفاده از SSL می توانید سایتی را به راحتی برای کاربرانتان امن نمائید. با این کار URL وب سایت به مکان «http: //» با «https: //» شروع میشود.

در سال 2014 گوگل اذعان کرد که آن ها می‌خواهند “HTTPS در تمامی جا” را ببینند و سایت های امن HTTPS در نتایج کاوش بر تارنما های غیر ایمن تقدم دارند.

بدین ترتیب ، در شکل امکان ، اعتقادوباور از امنیت سایت شما منطقی میباشد – این عمل با نصب یک گواهینامه SSL در سایت شما انجام میشود ، اگرچه اکثر سازندگان برتر وب سایت و صاحبخانه ها موقتا به صورت پیش فرض SSL را شامل می گردند.

شما میتوانید نوشته‌ی‌علمی مارا درباره‌ی با التفات ssl برای seo را در‌این ارتباط رسیدگی بفرمایید.

2- موبایل فرندلی بودن وبسایت از فاکتور های اصلی سئو تکنیکال


به جهت پیشرفت روز افزون دستگاه های تلفن همراه و به کار گیری از آن‌ها، امروزه یکی فاکتور های اصلی seo تکنیکال شاید بشه اعلام‌کرد مهم ترین آنان گوشی فرندلی بودن میباشد. طراحی وب سایت «رسپانسیو» یعنی اینکه وبسایت شما در هر دستگاه هوشمند پیمایش وبی به راحتی اکران داده خواهد شد و نیاز به اسکرول کردن به چپ و راست و زوم کردن نداشته باشد. در این ارتباط تحقیق نوشته‌علمی ما در باب با گوشی فرندلی بودن می تواند برای شما مفید باشد.

گوگل راجع‌به این حقیقت بدیهی است که داشتن یک تارنما پاسخگو به وسیله الگوریتم های خویش یک سیگنال درجه بندی بسیار شایان توجه میباشد و با معرفی شیوه mobile first index برای ایندکس محتوا ، فعلا یک وب سایت واکنش گرا بیشتراز هر مجال دیگری مهم می باشد. روی هم رفته گوگل روی نحوه مهمی به اسم seo تلفن همراه بسیار تاکید میکند و اکنون در سال ٢٠٢٢ بسیار دارای اهمیت می‌باشد.

به این ترتیب منطقی هست که یقین نتایج فرمائید وب سایت شما کاملاً گوشی فرندلی میباشد و در شایسته ترین پوسته ممکن برای یوزرها موبایل، رایانه لوحی یا این که دسک تاپ نمایش داده می شود. می توانید با ابزار های آزمایش تلفن همراه فرندلی بودن سایت خویش را با آن آزمایش فرمایید.

3- سرعت تارنما در تکنیکال سئو


یکی فاکتور های اساسی سئوی تکنیکال که گوگل به آن اهمیت ویژه ای میدهد، سرعت بارگذاری وب سایت می باشد. یوزرها سایتی را دوست دارند که در کمترین مجال بالا بیاد و آنان ابدا انتظار نکشند.

موتورهای کاوش سایتهایی را که سریع بارگیری میگردند ترجیح می دهند: سرعت ورقه تحت عنوان سیگنال اصلی سکو بندی در حیث گرفته می‌گردد.

شیوه های مختلفی وجود دارد که میتوانید وبسایت خویش را تسریع کنید:

از هاست سریع استعمال فرمائید.
از ارائه دهنده سریع DNS (‘اسم اسم دامنه’) به کار گیری کنید.
“درخواست های HTTP” را به دستکم برسانید – به کار گیری از اسکریپت ها و پلاگین ها را به حداقل برسانید.
به مکان تعدادی برگه مدل CSS یا این که CSS داخل خطی از یک شیت مدل CSS (کدی که برای اکران شیوه اکران تارنما خویش به مرورگر وبسایت به کار گیری می‌گردد) به کار گیری فرمایید.
باور نتیجه ها نمایید که فولدر های تصویری شما تا حد ممکن کم وسعت می باشند .
صفحه ها اینترنت خویش را فشرده کنید (این فعالیت با به کارگیری از ابزاری به اسم GZIP انجام میگردد).
کد وب سایت خویش را خرد نمایید – از هرگونه فضای غیر ضروری ، غیروابسته خط یا این که تورفتگی در HTML ، CSS و Javascript خویش ، خودداری کنید.

بنابر نکات آورده شده یکی از فاکتور های مهم تکنیکال بهینه سازی سرعت تارنما هست که بایستی به آن اعتنا ویژه ای داشته باشیم.

در شرایطی‌که شما از وردپرس استفاده می کنید، پلاگین های نه تو این آیتم وجود دارند که می‌توانند در ارتقاء سرعت وب سایت به شما یاری نمایند. پلاگین هایی مانند لایت اسپید و راکت از مهم ترین این پلاگین ها می‌باشند.

٤- دوری از بروز محتوای تکراری


محتوای تکراری میتواند برای یوزرها سرگردان کننده باشد (و در واقع برای الگوریتم های موتور کاوش هم همچنین). این عمل همینطور می تواند مورد سو استفاده قرار گیرد. برای دستکاری سکو بندی کاوش و یا این که تهیه کردن بازدید بیشتر. به همین خیال گوگل به شدت به آن گیر می دهد. پس یادتان باشد برای رعایت اصول بهینه سازی تکنیکال این شغل را نکنید.

موتورهای کاوش علاقه چندانی به محتوای تکراری در یک وب سایت ندارند و گوگل و بینگ به مدیران اینترنت توصیه میکنند که هر سیرتکامل نقص‌ محتوای تکراری را پیدا نمایند. ما در نوشته‌ی علمی به عنوان محتوای تکراری و فاکتورهای مرتبط با آن، به حل ایرادات مرتبط با محتوای تکراری در seo تکنیکال پرداخته ایم. همینطور یکی عامل ها مهمی که در ایجاد کرد محتوای اتکراری نقش دارند، به کار گیری خطا از برچسب ها میباشد، که در نوشته‌علمی اصول برچسب گذاری در وب سایت بدین نقص‌ پرداخته ایم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.