سئو منفی

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

سئو منفی

۱۰ بازديد
seo منفی وقتی فیس می دهد که یک نفر برای کاهش سکو سایتی در موتورهای کاوش همت نماید. یک کدام از راههای شناخته گردیده در بهینه سازی منفی ساخت‌و‌ساز پیوند میباشد. البته تکنیک های بهینه سازی منفی فراوانی وجود دارا هستند. سئو چیست تکنیک هایی که می‌توانند مرتبه وب سایت شمارا در گوگل کاهش دهند.
ما می‌دانیم که الگوریتم هایی مانند الگوریتم گوگل پنگوئن Penguin algorithm می توانند منتور سئو مشهد سایتی را بخاطر به کارگیری نامناسب از لینک و پیوند ها با پنالتی جریمه نمایند. سئو کار مشهد به این ترتیب میتوان با ساخت‌و‌ساز پیوند به سایتی صدمه زد.
گوگل صدق بهینه سازی منفی را حدودا تائید نموده است. ولی اعلام نموده است که اثر بهینه سازی منفی بسیار به تدریج چهره می‌دهد.
در ژانویه 2003 گوگل اعلام‌کرد که رقبا نمیتوانند کاری نمایند. که به سکو وب سایت شما آسیبی وارد خواهد شد یا این که وب سایت شما از ایندکس بودن در گوگل حذف گردد.
در به عبارتی سال گوگل این گزاره را پاره ای تغییر‌و تحول اعطا کرد. و اظهار‌کرد که حدودا هیچ کاری وجود ندارد که رقبا بتوانند برای کاهش سکو وبسایت شما اجرا دهند.
هرچند که از این پاراگراف بسختی میتوان برداشت کرد که میتوان با تشکیل داد بکلینک به سایتی صدمه زد. ولی میتوان از آن سود گرفت که راه و روش هایی می‌باشد که میتوان به تارنما رقبا صدمه زد و درجه آنها‌را در گوگل کاهش بخشید. ممکن میباشد فردی به سایتی نفوذ نماید و داده ها آن را حذف نماید. یا این که آنکه پوشه robots.txt را بازنویسی نماید تا به موتورهای کاوش اذن پردازش تارنما را ندهد. راهکارهایی مشابه به اینها می‌توانند به بهینه سازی یک تارنما زخم وارد نمایند.
ولی اثر لینک و پیوند ها در seo منفی چیست؟ آیا یک حریف می تواند با ساخت و ساز آموزش سئو مشهد لینک و پیوند های بد سکو وب سایت ما‌را کم کند. در سال 2007 مت کاتس Matt Cutts (مهندس برنامه در گوگل) در نوشته‌ی‌علمی ای که در وب سایت فوربز Forbes منتشر کرد بیان کرد به کار گیری از لینک و پیوند برای کاهش درجه رقیب دستور غیر ممکنی وجود ندارد. البته اعمال آن بسیار دشوار میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.