بر طرف کردن لینکهای شکسته

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

بر طرف کردن لینکهای شکسته

۷ بازديد
با به کار گیری از ابزار گوگل وبمستر میتوانید لینکهای شکسته را برطرف فرمایید. سئو چیست ابزارهای دیگری وجود داراست ولی گوگل وبمستر تولز شایسته ترین آنهاست. از جمله می توانید لینکهای شکسته خویش را در هر ماه تحقیق فرمائید. منتور سئو مشهد بدین ترتیب میتوانید علل ریشه‌ای را شناسایی کرده که میتواند از ساخت و ساز دیگر لینکهای شکسته خودداری نماید. کلاس سئو مشهد در‌صورتی‌که متوجه شدید لینکهای شکسته در تارنما ارتقاء یافته و ارورهای 404 وجود داراست قادر است بدین مفهوم باشد که ایرادات تکنیکی وجود داراست که می بایست آن ها را رفع نمایید.
وقتی‌که لینکهای شکسته را شناسایی کردید و خلل را حل کردید؛ چطور می توانید آنان را برطرف فرمایید؟
Global 301 Redirect: میتوانید سئو کار مشهد با به کار گیری از تولید ریدایرکت 301 این لینکهای شکسته را برطرف نمایید. ریدایرکت به معنای تغییر‌و تحول مسیر میباشد. وقتی‌که دامنه تارنما خویش را تغییر تحول می‌دهید ممکن میباشد تارنما سابق که دارنده سئوی بالایی بوده از دربین رفته و مکان آن صفحاتی قرار میگیرند که هنوز ایندکس نشده میباشد. به این ترتیب با به کار گیری از ریدایرکت 301 میتوانید از صدمات وارده به سئوی خویش خودداری فرمایید؛ به این شکل که زمانی رباتهای خزنده گوگل به صفحاتی که به نشانی دیگری ریدایرکت 301 گردیده برسند خزنده‌ها با تعقیب کردن آن مسیر متوجه خواهند شد که آن کاغذ به نشانی نو منتقل گردیده‌است. به این ترتیب ریدایرکت 301 منجر می گردد سئوی وبسایت و ترافیک قبل شما از فی مابین نرود و جابجایی به وبسایت نو یابد.
Individual 301 Redirects: لینکهای شکسته را با ابزار وبمستر بیابید و آن گاه آن را به یک شیت مو جود و شبیه سایت خویش ریدایرکت نمائید. زمانی‌که آنان را شناسایی کرده و برطرف کردید، در ابزار وبمستر علامتی علامت داده می‌گردد که آن‌ها اصلاح گردیده اند.
برای ردیابی لینکهای شکسته با به کار گیری از ابزار وبمستر آغاز با اکانت گوگل وارد گردید. هنگامیکه وارد می شوید برگه خوشامدگویی مانند تصویر پایین خواهید روئت کرد:
در مرحله آن‌گاه آن چیزی که بایستی اعمال دهید وارد کردن تارنما خویش در قاب نماد داده گردیده https://www.example.com/ است و بر روی Add a property کلیک فرمایید.
گوگل از شما پرسش خواهد کرد به مراد پژوهش مالکیت دامنه‌ای که در هم اکنون افزودن آن باطن کنسول جستجوی گوگل میباشید با لیستی از روشهای مختلفی که می توانید برای غرض تأیید گزینش فرمائید. هر روشی را که شل می‌باشید گزینش فرمائید و فرآیند تأیید (verification) بدون نقص می شود.
زمانی‌که تأیید بدون نقص شد، صرفا نقشه سایت خویش را ارسال فرمائید و به Crawl آن گاه Sitemaps رفته و بر روی دکمه ADD/TEST SITEMAP برای افزودن نقشه تارنما خویش کلیک فرمایید.
هنگامیکه گوگل تأیید کرد نقشه وب سایت درست میباشد ایندکس شدن سایت آغاز خواهد شد و در‌حالتی که هر لینک و پیوند شکسته‌ای را بیابد به شما استحضار خواهد اعطا کرد. شما URLهای شکسته را با رفتن بر روی Crawl آنگاه Crawl Errors رسیدگی نمایید که کلیه لینک و پیوند‌های شکسته لیست خواهند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.