مبارزه‌ی پنگوئن با لینک‌سازی اسپم یا (link schemes)

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

مبارزه‌ی پنگوئن با لینک‌سازی اسپم یا (link schemes)

۹ بازديد
فرض فرمایید شما یک نامزد انتخاباتی می باشید که برای غالب شدن سئو چیست در انتخابات رای‌های متعددی را خریداری کرده‌‌اید. در‌این مرحله شما رای‌های متعددی به دست آورده‌اید ولی با شمارش آراء معین میشود که‌این اشخاص به هیچ وجه حق رای نداشته‌اند، براین اساس شما به یک‌باره از سکو‌ی یک و دو به جایگاه‌های بسیار ذیل مثل دویست یا این که سیصد سقوط می کنید.
این رای‌های نامعتبر خریداری گردیده به عبارتی لینک و پیوند‌های غیرطبیعی و اسپم میباشد که از وبسایت‌های نامعتبر و فارغ از ربط خریداری کرده‌اید و آن هر کس رای‌های شمارا پژوهش می‌نماید و می‌شمارد، الگوریتم پنگوئن گوگل میباشد.
پنگوئن، اینترنت‌وبسایت شما‌را بابت لینک و پیوند‌های اسپم و بالا وارد شدن جعلی در مرتبه‌ی نتیجه ها منتور سئو مشهد گوگل جریمه می‌نماید و به تحت‌ترین رده در شیت‌ی نتیجه ها جست و جوی بار گوگل می‌کشاند.
نبرد‌ی پنگوئن با تکرار عبارات کلیدی یا این که (Keyword Stuffing)
در شرایطی‌که کلمه ها کلیدی‌تان را به غول‌های لامپ جادوی گوگل اعلام فرمائید، پنگوئن اذن نمی‌دهد از تارنما‌های فارغ از ربط رمز در بیاورید. در قبل اکثری از وب سایت‌ها برای این که اشخاص بیشتری را به کلیک کردن روی لینک و پیوند کلاس سئو مشهد اینترنت‌سایتشان ترغیب نمایند از عبارات کلیدی به صورت انبوه در یک متن به کار گیری می‌کردند. تلاوت این متون دشوار بود و کاربردی برای کاربر‌ها نداشت و فقط سبب ارتقا نرخ کلیک و هم‌اینگونه بالا رفتن ترافیک ورودی وب سایت می شد. در سود این اینترنت‌تارنما‌ها مرتبه‌های بالا را در برگه‌ی نتیجه ها گوگل به دست می‌آوردند.
البته حال تاکید پنگوئن گوگل روی اینترنت‌وب سایت‌هایی‌‌ست که محتوای نفیس ساخت می‌نمایند و متن‌هایی که با لغات کلیدی بمب‌باران گردیده‌اند، کنار نهاده می‌‎شوند.
آیا پنگوئن کارت قرمز رنگ جریمه را نشانتان خواهد اعطا کرد؟
پنگوئن به جهت داشتن شخصیت باطن‌گرا، هیچ‌وقت به شما اعلام نمی‌نماید که جریمه گردیده‌اید. سئو کار مشهد وی خموشی وظیفه‌اش را جاری ساختن می دهد. ممکن میباشد ترافیک اینترنت‌وب سایت شما برای یک واژه‌ی کلیدی به شدت کاهش پیدا نماید یا این که ممکن میباشد برای یک کلمه و واژه‌ی کلیدی مشخص و معلوم، یک کدام از صفحه های اینترنت‌سایتتان از ایندکس گوگل بیرون گردد و یا این که این‌که با پیغام "لینک و پیوند‌سازی غیرمعتبر" در گوگل اینترنت‌مستر تارنما رو به رو گردید. آحاد این‌ مورد ها میتواند نشان‌ی جریمه شدن شما به وسیله الگوریتم پنگوئن باشد البته اولیه مطمئن گردید بعد از آن دست به اصلاحات بزنید، شاید ایراد از مکان دیگری باشد. بدین ترتیب از نظارت و محاسبه مداوم اینترنت‌سایتتان غافل نشوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.