انواع مختلف Anchortext چیست؟

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

انواع مختلف Anchortext چیست؟

۱۰ بازديد
انکرتکست‌ها به عبارتی تگ a در html می باشند و اما بها یکسانی ندارند. به کار گیری از متن‌های لینک و پیوند‌ها در پیشین بی آلایش‌خیس بود؛ یعنی نشانی وب سایت را با واژه و کلمه کلیدی موردنظر پیوند می‌کردند و بر این مبنا، سکو اخذ می‌کردند. آموزش سئو در مشهد ولی اکنون انکرتکست‌ها متنوع‌خیس گردیده‌اند و عدم به کارگیری درست، موجب پنالتی شدن وب سایت می‌گردد. تنوع Anchor Text ها برای حصول امتیاز در گوگل ضروری میباشد. برای با صرفه کردن متن لینک و پیوند‌ها، عالی میباشد اشکال آن را بشناسید:
1- همگانی (Generic)
این نوع انکرتکست‌ها در متن با عبارت‌های آشنا و تکراری مانند «ادامه مقاله»، «بیشتر بخوانید»، «اینجا کلیک نمائید»، «اینجا بروید»، «اینجا را بخوانید» شناخته می گردند. به کارگیری زیاد از این نوع متن پیوند، به seo وب سایت ضربه میزند.
2- اسم تجاری یا این که Brand
در حالتی که از اسم تجاری یا این که مارک در متن پیوند به کارگیری فرمائید، سئو کار مشهد انکرتکست اسم تجاری را به شغل برده‌اید. یکسان بودن اسم تجاری و واژه کلیدی، برای seo وب سایت شما ایراد ساخت‌و‌ساز خواهد کرد. براین اساس به طور اغراق‌آمیز از اسم تجاری خویش تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی و متن لینک و پیوند استعمال نکنید.
3- لخت یا این که Naked Link Anchor
درین نوع متن پیوند، واژه و کلمه کلیدی به شغل برده نمیشود و از url وبسایت تحت عنوان متن و پیوند به کارگیری می‌گردد، به همین برهان با تیتر URL Anchor Text نیز از آن ذکر شده می گردد.
4- اسم مارک و واژه کلیدی
این نوع anchor text، کاربردی‌ترین و شایسته ترین نوع متن پیوند، برای اسم‌آشنا کردن اسم تجاری میباشد. سئو کار خوب مشهد با این عمل موجب جلب اتکا بیشتر یوزرها می شوید.
5- انکرتکست تصویر یا این که Image Anchor
یکی شایسته ترین روش‌ها برای لینک و پیوند زدن به صفحه های، قرار دادن لینک و پیوند در تصویر وب سایت میباشد. این نوع متن لینک و پیوند‌ها متن ندارند و صرفا از تصویر استعمال می‌نمایند.
6- انکرتکست مفهومی یا این که LSI Anchor
درین نوع متن لینک و پیوند، به مکان استعمال از واژه کلیدی، از کلمه و واژه مترادف و هم معنی به کار گیری می گردد. این شغل می بایست با استراتژی صورت بپذیرد و در شکل تعیین درست لغات هم معنی، نتیجه ها درخشانی خواهد داشت. به کار گیری از «seo وب سایت» به مکان «seo»، نمونه گویایی برای وب سایت‌هایی میباشد که در مورد seo عمل می‌نمایند.
7- متن لینک و پیوند نسبی یا این که Partial Match
درین نحوه، واژه و کلمه کلیدی موردنظر، در بخشی از عبارت قرار می گیرد. این نوع متن پیوند معمولا وقت گیر میباشد و پسوند و پیشوند و بقیه عبارات را نیز با واژه و کلمه اساسی ادغام می‌نماید.
8- انکرتکست زمان بر یا این که Long Tail Anchor
گاه کلماتی که در متن پیوند قرار می گیرند، بخشی برای مثال یا این که عبارتی وقت گیر اند. از جمله «اثر استعمال غلط از انکرتکست اسم مارک در seo وبسایت» می تواند تیتر لینک و پیوند قابل قبولی برای برگه‌ای باشد که مطالب آموزشی درباره Anchor text دارااست.
9- متن پیوند اساسی یا این که Exact Match
درین نوع انکرتکست، واژه و کلمه کلیدی به کاغذ موردنظر شما پیوند میدهد. این کلمه ها در بهینه سازی تارنما مداقه متعددی دارا‌هستند اما به کار گیری اغراق‌آمیز از آنها موجب جریمه‌شدن به وسیله گوگل میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.