روش‌های یافتن کلمات کلیدی فرعی

مقالات اصلی و تخصصی آموزش سئو در مشهد

روش‌های یافتن کلمات کلیدی فرعی

۱۴ بازديد
در تصاویر ذیل می توانید لغات کلیدی که زیرمجموعه «ویتامین» می‌باشند  سئو چیست را بیابید و تحت عنوان لغت ها کلیدی فرعی مقاله ها، از آنها فایده بگیرید.
شما با افزودن حروف اضافه مانند: برای، در، از و... به واژه و کلمه کلیدی آموزش سئو در مشهد بذر خویش میتوانید به هزاران کلمه و واژه کلیدی فرعی دسترسی داشته باشید که در راستای ایجاد مقاله ها، میتوانید از آنان به کار گیری فرمایید.
از الکسا برای رسیدگی رقبای خویش امداد بگیرید.
همان گونه که در نصیب گذشته گفتیم، رسیدگی لغت ها منتور سئو مشهد کلیدی رقبایی که در صفحه های نخستین حاصل کاوش قرار دارا هستند، بسیار مداقه دارااست. این عمل به شما یاری می‌نماید بدانید برای هر واژه کلیدی با چه اشخاصی رقابت می کنید.
برای این مراد میتوانید از ابزار Keyword Share of Voice حساب الکسا استعمال فرمایید.
بعد از تنظیم حساب الکسا وارد کاغذ Keyword Share of Voice گردید. سئو کار مشهد عبارت کلیدی آیتم نظرتان را وارد فرمائید و اینتر را بزنید. اینجا میتوانید لیست تارنما‌هایی که بیشترین ورودی با این واژه و کلمه کلیدی را از گوگل داشته‌اند، ملاحظه کنید.
با کلیک بر روی اسم دامنه هریک از رقبایتان می توانید داده ها بیشتری درباره بقیه عبارات کلیدی که با آن‌‌ها از گوگل مرتبه حصول کرده‌اند، به‌دست آورید. همینطور با کلیک بر روی Paid Traffiic میتوانید لیست تارنما‌هایی که بیشترین ورودی را از روش تبلیغات گوگل به‌دست آورده‌اند، ملاحظه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.